Presentation

Gomorron. Tänkte jag skulle ta å presentera mig lite närmare. Heter Lina, är 23 år och jobbar som bilmekaniker, som jag för övrigt jävligt trött på! Väntar just nu på svar på min ansökan om en annan tjänst på samma företag. Annars bor jag i en tvåa i stan med min hund (staffe) Diesel 3 år. Jag bor också med min pojkvän Johan 30 år, vi har två lägenheter som vi flyttar emellan. Det är jag också jävligt trött på! Vill bo i ett hus nära naturen. Vi letar för fullt men utbudet är inte så stort plus att vi är rätt så kräsna. Ja och när jag inte har ångest över jobb och boende så shoppar jag gärna, funderar på inredningsidéer, läser, promenerar med hunden eller  tränar. Ja de va väl de just nu. Hej!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall