Cardmaking



Har börjat göra egna gratulationskort. Jättelätt och jättekul. Blir väl inte helt perfekt men då syns de ju att de är hemma gjort! Gjorde nyss ett dopkort och nu ett till ett 50-årskalas. Snart blir de till att göra julkort också!

Det snöar!!!

wohoo!!


Jaaa...

Äntligen ett vettigt hus till salu!


Till rätt så vettigt pris. Har vi tur så är det inte så många inresserade. Visningen är den 14 nowember, så långt bort!

kalas= ny klänning

Ska på flera fester nu framöver så då tänkte jag passa på att köpa en ny klänning. Kikade lite på kupolen igår, men hittade inget som passade... Ska åka till Lager 157 i helgen å titta vad dom har för nåt. Hittar jag inget där kanske det blir till att beställa. Asos har massa fina:

Denna



Eller den här 

Nya skor lär också behövas =D



Sånna kanske?

Lista


 

Humör: Nja, rätt likgiltig
Gjort: Jobbat
Planer:Åka hem å kolla vad som behöver handlas samt åka å handla
Ser på: Datorn

Lyssnar på: Dieselknack
Läser: Det jag skriver
Dricker: Precis hällt i mig en kopp kaffe

Äter: Precis ätit en macka
Bästa: Har inte så många måsten idag
Sämsta: Kissnödig så in i he....
Barn: Nej men en hund som gnäller om å åka hem
Väder: grått men uppehåll


Uppdatering

Göteborg: Uuuunderbart, galet god mat och vackra platser.
Lördag: Helt oplanerad å skön
Jobba söndag: Funkade! Helt ok att gå upp i egen takt, ta långfrukost, vovvepromenad å sen dra iväg å jobba kl 11. Inte så mycke kunder till en början men sen hade vi att göra tills vi stängde kl 15. Jag fick iväg en provkörning alldeles själv iaf! =)

Så var det måndag igen och en ny fullsmockad vecka väntar. Hoppas man kan få in lite trevligt också som lite träning å kanske träffa nån vän.

Göteborg

Nu har jag flyt! Först får jag jobbet jag längtat efter och nu har jag blivit utvald att resa till göteborg med jobbet! På onsdag åker vi jättetidigt och kommer hem sent på torsdagen. Vi ska bla. åka båt och säkert äta massa gott å bo på hotell. Hur mysigt som helst!

Äntligen!!!

Äntligen tar jag ett steg frammåt i karriären! Från och med nästa söndag börjar jag jobba varannan söndag som hallvärdinna i bilhallen! Ett stort steg för en liten bilmekaniker! Wohoo!!!

Ingen lugg än...

Blev ingen lugg i tisdags. Fick feber där på eftermiddagen så jag gick hem från jobbet och ringde återbud. Det här tar jag som ett tecken! Jag ksa inte klippa lugg där jag brukar klippa mig, ska boka tid någån annanstans... Men nu är jag tillbaka på jobbet iaf, tror jag fick nån lindrig form av influens, feber ont i huvudet och väldigt trött. Men bättre nu!

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall