Skärpning!

Livet har liksom kommit imellan här i min blogg. En anledning är ju att jag bytt arbetsplats (bara några meter men ändå!) Så jag har inte lika stor tillgång till datorn. Vi har ju inte internet hemma ännu, men nu börjar man fundera om det inte börjar bli dax. Hur ska det bli till semestern?? En annan anledning är den fantastiska våren! Man är hellre ute i solen än sitter inne nuförtiden. Men just nu är jag så illa tvungen eftersom jag söndagsjobbar. Och vart är kunderna då?? Just det: Ute i solen! Så då kan jag passa på att skriva ikapp lite. På hemmafronten far vi runt och är kreativa som sjutton. Ett stycke vedbod har kommit upp. En blomrabatt har har blivit till (exklusive blommor) En sandlåda har blivit tömd på sand för att göra plats för ett grönsaksland. Pärlspånt är inhandlad och tapeter har blivit beställda till sovrummet som vi ska ta itu med bara tid finnes. Sängramen har blivit målad. Jag började men sen kom herrn i huset och tyckte att jag gjorde allt fel och fick därmed ta över projektet... Vovven är bra i tassen så skogspromenaderna har blivit många. Vi har även beställt en såkallad klövjeväska han kan ha på sig och bära saker i. Idag ska jag också åka och köpa husses present till födelsedagen om en vecka. Även det en bra att ha-sak när man är ute och går i skogen (husse har uselt lokalsinne).  På torsdag är det ju som bekant sista aprill, det ska bli skoj att vara med på byns majbrasa. Vi har även blivit bjudna på middag före hos grannarna. Eller bjudna och bjudna, det var tydligen självklart att vi skulle vara med. Vilka underbara grannar! Då har vi ändå bara bott där snart 4 månader. Tack å hej, leverpastej!


Kommentarer
Skrivit av: Therese

Tack tack!

Här är det bara bra, har vart sjuka i helgen men nu är vi pigg igen.

Hur är det själv då?

2009-04-29 @ 09:05:21
URL: http://theresecarpenhammar.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall