Helgen.

Har varit en lung helg, skönt. På lördagen när vi ändå var å handlade åkte vi förbi colorama för att titta på tapeter. Hittade tillslut vad jag letat efter. Carma cottage nånting hette dom. Blå bakgrund med vita rosor. Det är bra kvalitet så dom var lite dyra men det går bara åt ca 3 rullar så det är överkomligt. Då ska vi bara räkna ut vad träpanelen kan tänkas kosta också. På söndagen var jag först med mamma på kupolen för lite shopping. Sedan när jag kom hem åkte jag och Johan en tur på skotern. Kollade runt på småleder som vi undrat vart dom tog vägen. Blev en helt lagom tur i underbart väder. Det får vi göra om så snart tid finnes! Idag är det fackmöte efter jobbet, vet inte vad dom kommer att säga. Tillkännage vilka som varslas kanske, hemskt... Sen blir det handlig och hemfärd.


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall