Dagarna som gått

Var ett tag sen jag skrev ordentligt nu. Nya gardinerna har iallfall blivit strykta och upphängda i vardagsrummet:

Halt och lytt har myst framför brasan. Han är duktig på att ta det lungt faktiskt. Jag har masserat honom varje kväll och han ser ut att bli bättre:




På lördagen, då vagarna var som sämst, åkte jag till sågmyra för lite shopping. Hittade en vit farfarströja och de här en svart levis-tröja och gråa chinos.


Väldigt dålig bild. Svårt ljus att ta kort i. Våran nedre hall det där förästen. Nya sneakers hittade jag med. Kanske inte så aktuellt just nu men det lär väl komma en vår snart.


Men just nu ser vår vackra by ut såhär



Kommentarer
Skrivit av: Angelica

Kul med bilder. Vad fint ni fått i vardagsrummet :-)

Kramar

2009-01-28 @ 11:12:48
URL: http://texaslover.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall