En dag på jobbet

I brist på annan inspiration gjorde jag igår ett litet bilrepotage om vad jag sysslar med på dagarna.

En dag på jobbet

Kl 07.00 börjar dagen. Min arbetsuppgift är att leveransserva (kolla så allt är helt och fungerar) samt montera kundens eventuella önskade tillbehör. Idag är det en företagsbil som ska göras iordning. Här monterar jag drag. Vilket är min vanligaste syssla, det kan jag snart med förbundna ögon.



Kl 09.00 är det frukostrast. Efter att ha druckit en kopp kaffe och ätit en macka tar jag itu med nästa tillbehörsmontering på samma bil. Handsfree men bluetooth.

Det här...


...ska in här
.

Vid 11.00 ser det ut såhär:


Jag pysslar vidare fram till lunch vid 12.00 då det är dags att äta och rasta vovven.


När jag är klar med bilen är det dags för nästa bil, som ska till samma företag med samma utrustning. Så då gör vi om alltihop igen!


Ja det här är alltså vad jag gör hela dagarna. Lite tröttsamt i längden men det funkar. Idag har jag tom fått en praktikant!
Imorron är vi lediga jag och Johan för att ta en tur till IKEA. Det blir roligt!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall