Helgen

På lördagen hade vi den stor fixardagen i byn. Jag och Johan blev tilldalade att fixa till fotbollsmålen i lekparken. Vi målade och monterade nytt nät, blev skitbra! Det fikades och fixades lite till. Sen på kvällen blev det grillning hemma hos oss. Mysigt men kallt ute! Satt invirad i en filt. Tills vi gav upp, gick in å tände en brasa å tittade på eurovision. Igår förmiddag gav jag mig ut på goecatching-äventyr igen. besökte bland annat "grottorna" som vi gjorde utflykter till som barn. Förr kunde man gå in i grottan men nu har det rasat så ingången är avspärrad. Jag hittade iallfall cachen och var nöjd med det. Sedan skulle det finnas en till cach i närheten, så jag snavade mig egenom snårskogen mot den. När jag börjar närma mig enlöigt gpsen anade jag oråd, det skulle vara en gruva och jag såg inte tillstymmelse till gruva. Det slutade med att jag och Diesel höll på att kliva på en huggorm. Så jag sprang skrikandes därifrån. Hu så hemskt de var! Det visade sig att jag hade fel kordinater och var helt ute och cyklade... Aja, vi tog oss hem helskinnade iallafall. Idag ska jag se till pappas lägenhet efter jobbet sen ska jag å Diesel ta en tur i frostbrunnsdalen tänkte vi.

Grottan:

Kommentarer
Skrivit av: Angelica Ahl

Ååå det var år och dar sedan jag var till grottan i Koppsla. Antar att det är där du var :-) Det var alltid så spännande där. Synd att det är avstängt nu. Hade varit skoj att gå in där igen :-)

Kramar Angelica

2009-05-18 @ 21:37:23
Skrivit av: Marie

Vilka sevärdheter det finns i närheten! Jag kommer att lösenordsskydda min blogg inom en snar framtid, vill du ha lösen skicka mail till: [email protected]

2009-05-20 @ 22:37:51
URL: http://lyrica77.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall