Helgen



Matte och Diesel gör ett försök i en högst inofficiell utställning på en träff hos uppfödaren i Tobo. Jag är helt talanglös när det gäller att ställa, men jag tycker det är jättekul. Vi fick ingen placering men tröstpris fick vi i form av ben, godis och en rosett. Benet avnjöts under högtidliga former igårkväll. Tack Thomas hälsar Diesel! I fredags var jag hos en kompis på smyckesparty. Mycket fint fanns det till rimliga priser, men jag nöjde mig med ett nytt piercingsmycke. Men när jag kom hem och Johan skulle hjälpa mig "montera" gick det inge vidare. Det var lite meckigt och jag är jättekänslig med piercingen (samma känsla som min sprutfobi ungefär) Tillslut kändes det som jag skulle svimma, så nu sitter bara ena delen av de nya smycket på plats. Får försöka igen en annan dag...


Tid!

Jag vill ha mer tid! Massor med tid till skogspromenader, städning, inredningsfix, åka på äventyr, cykla, baka, läsa, träna... Vardagarna bara rinner iväg: Jobba, laga mat, rasta hunden, plocka ihop värsta röran, disk, se på tv en halvtimme eller så innan man stupar i säng vid 9 senast halv 10. Helgerna känns på tok för korta. Sen får jag skylla mig själv att jag lovat att jobba söndagar, även om det bara är 4 timmar. Men lite extra cash är aldrig fel.

Detaljer



En stol jag ropade in på auktion för ett par veckor sedan, visste inte riktigt vad jag skulle ha den till så den fick bli blomställ sålänge.



Byrån i hallen. Lampfoten tycker jag är så söt, svärmor hade hittat den hemma i nåt gömsle. "Du gillar ju sånt har gammalt" sa hon och gav den till mig. Den har fått en ny IKEA-lampskärm som passar mycket bra.



Den här stolen fick jag på köpet med den föregående stolen, 50 spänn för båda. Den är också blomställ i väntan på annat. (dom är lite rangliga så sitta får man göra nån annan stans...)

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall