Sommaren 2010 i bilder

Jag tycker sommaren och våran semester har varit väldigt bra. Vi känner oss utvilade och nöjda med vad vi har åstakommit här hemma. Många projekt återstår men det gör liksom inget. Vi hinner. Har varit skönt att inte ha så många måsten men desto fler spontangrejer under semestern. Här kommer det som finns dokumenterat från sommaren:


Det firades midsommar emellan skurarna här hemma i byn ihop med grannhuset. Mycket folk, mycket grillat lamm, mycket trevligt. Thank god for partytält!



Myst ute har vi gjort massor. Matte och vovven älskar sol!



En kväll i juli for vi ner till Säter för att titta på traktor och moped-parad. Martin kom med den briljanta iden att åka hans Cheva Malibu ner. Hemfärden gick via lappens i Hedemora. Det var på vägen dit solnedgången var så här vacker.



Raggarbil by night.



Vecka 31 när resten av sverige åkte till Rättvik åkte alla Land Rover-tokar till Ivö i norra skåne. Där var vackert och intressant och så roligt att vi helt glömde fota. Det här är iallafall en bild på campingen.




Men det jag är mest stolt över och kommer att minnas bäst är det jag gjorde i söndags...



Jag gick nämligen stavgångsvasan mellan Hökberg och Mora. 19 kilometer! Det var inte alls planerat utan vi skulle bara bo på mora parkens camping över natten för att fira min farbrors 40 årsdag. Dagen efter skulle dom gå stavvasan och jag var inte sen att hänga på. Jag fick låna farmors skor och stavar(som var rätt glad över att inte behöva gå). Så nu har jag sveriges största skavsår på hälen och är fortfarande stel 2 dagar senare men så himla nöjd över att ha presterat detta. Så kul att känna att man orkar, att min träning ger resultat. Har redan bestämt mig för att gå nästa år igen, i egna skor!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall