Måndag 05:25 åter till verkligheten

Fy va korta helgerna är, de räcker ju ingenstans. I lördags var jag och Johan på Land Rover-träff igen. Det var möte och Johan blev vald till distriktsordförande. Igår tog vi en skotertur på förmiddagen. Vi skulle kolla lite nya vägar men vi åkte lite vilse så vi hamnade på det gamla vanliga spåret till Skommartjärn. Men det var inte helt fel det heller. Där satt vi i solen och fikade en stund.





På lunchen idag satt vi ute i solen med en kopp kaffe och lyssnade på takdroppet. Lovley!

Kommentarer
Skrivit av: Gubben

Hej där!

Grattulera Johan från mig till uppdraget som distriktsordförande.

Ja, det ska nog vara en Land Rover. Skulle gärna själv vilja få tag på en Defender, den med korta axelavståndet (90, tror jag modellen heter) MEN de är ju så förtvivlat dyra, även som begagnade. Min Mulle är lite för liten klen för snövallarna vi har nu.

2010-02-09 @ 17:21:47
URL: http://gubbens.wordpress.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall