Gokväll!

Hem kom vi iallafall! Just nu sitter vi i köket och lagar mat och drömmer om våren efter all snö vi sett idag.


I Grycksbo var jag in på handelsträdgården idag. Jag hittade frön och tidningar. Skissen föreställer tomtens framsida och hur vi vill ha det till våren när det ska till att odlas. Potatislandet har vi gjort större och ska förhoppningsvis rymma blommor och morötter också. Det finns även en önskan från min sida om ett litet växthus på sidan av garaget. Eftersom tomater inte är så växtvilliga på vår skuggiga tomt behöver de all hjälp de kan få. Vi får se vad de blir, det är ju en bit till våren trots allt. Men planera är alltid kul!

Bilderna ifrån dagen kommer nog imorgon, nu är jag lite trött i huvudet faktiskt.

Kommentarer
Skrivit av: Red

Väntar mig nu att få se bilder på er Land Rover!

Och grattis till nya kameran.

2010-01-30 @ 20:41:40
URL: http://byabladet.wordpress.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall