Adventsmys i nya köket

Förra helgen fick så änligen väggarna i köket en vit kulör istället för påskgult. Defenitivt trevligare att julpyna med rött nu! Och för första gången sedan vi flyttade hit för två år sedan är jag överans med kaklet. Tänk vad en hink med färg kan göra!

Före:



Efter:



Och så julkorten då, två har de hunnit bli!


Fredag igen då!

Bort längtande vekhet ur sotiga bröst, 
vik bekymmer ur snöhöljda bo. 
Vi ha eld, vi ha kött, vi ha brännvin till tröst, 
här är helg, djupt i skogarnas ro.



Den här boken läser jag just nu. Jag älskar den! Jag fick den efter mormor när hon gick bort för några år sen men det är först nu jag har tagit mig tid att läsa den.


Här ska pysslas!

Min beställning från Panduro låg i brevlådan idag(snabbt!). Jag har beställt ett gäng vita kort, lite stämplar och dekorationer som ska bli julkort till släkt och vänner. Jag älskar att julpyssla!



Så om ett tag kanske jag har några färdiga julkort att visa upp. Men just nu måste jag laga lite mat sen blir det tantjumpa på Tunet!

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall