Land Rovers sommarträff i Vaxholm



Svensk Land Rover Klubb intar Vaxholm





Jag ska vara ärlig, det var inte den bästa camping jag varit på, trasiga toaletter, knappt en soptunna och allmänt dålig info från arrangörer av evenemanget. Men för att se det positiva så stockholms skärgård är ju vacker och både hunden och jag njöt av att bada i havet. För att inte tala om möten med alla trevliga Land Rover-människor!



Höjdpunkten på helgen var ändå den turen vi och en annan bil tog på fredagen. Vi åkte två bilfärjor mellan Vaxholm, Rindö, Värmdö och in i storstockholm.





Igår var det lagom åka hemväder med spöregn hela dan. Jag var så trött så trött. Jag sov till och från i bilen, somnade på soffan när vi kom hem. Vaknade bara för att äta lite, gick sedan och la mig och sov hela natten.

Så är vi idag tillbaka i verkligheten med jobb och åter jobb. MEN! Vi har Fjällsafarin i Jormvattnet den 21-25 september att se fram emot! Det ska bli så kul att åka dit, jag har aldrig varit så långt norrut nån gång.

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall