En underbar vinterdag!

Imorse åkte jag upp till Gyllbergen för en tur igen. Strålande sol, ca 7 minusgrader och förhållandevis bra spår efter gårdagens snöstorm, igendrivet på några ställen bara. Har lärt mig att hålla mig på benen med nu!Det kändes bra kämpigt och tungt uppöver i idag. Men det är mödan värt när man kommer upp till Dragsjön och får en stunds vila och lite sol i slogboden.




Sen skyndade jag mig hem och tog en snabbdusch för sen var det dags för en skotertur. Vi försökte ta oss upp till dammen men det var för svårt att hitta när det var ospårat.  Så efter att ha kört fast några gånger gav vi upp och bara stannade där vi var och grillade korv. Det var trevligt det med.



När vi kom hem gick jag en sväng med hunden, nu har jag parkerat i soffhörnet och här blir jag nog kvar resten av kvällen!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall