Den ofrivilliga rabarberpajen



När jag och Johan slet som bäst med vedstaplingen passade hunden på att trassla in sig ordentligt. I vaddå?? Jo, i finaste rabarberplantan. När hunden och löplinan väl var utrasslade hade flera rabarber gått av. Men det var ju inte värre än att jag snodde ihop en rabarberpaj och vi tog en välbehövlig fikapaus i arbetet med veden!


Om vi ska anteckna i träningsdagboken så började jag dagen kl 7.30 med ett konditionspass på cykel ca 7 km. Sedan har resten av dagen varit ett enda långt styrkepass med vedstapling. Nu på kvällen rundade jag av med ännu ett konditionspass med gräsklipparen!

 


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall