Trägår´n

Här är i allafall resultatet av helgen slit.



I förgrunden har vi då pallkragarna, rödmålade och fyllda med jord som jag sått bla. spenat, morötter, zucchini och luktärter. Till höger ligger potatis/jordgubbslandet och i bakgrunden tronar vedstapeln som vi(och när jag skriver vi då menar jag egentligen jag som staplade nästan alltihopa själv) inte hann få in i vedboden (det tar emot att skriva vedboden då det faktiskt heter vebon å inget annat, men man lär väl skriva på rikssvenska här i bloggen så folk utanför byn kan förstå) 



Men här har vi iallfall nånting som älskling snickrat ihop helt själv. Jag var bara med och kladdade på lite färg. Här har jag tomater, paprika och gurka som förhoppningsvis kan avnjutas till sommaren.


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall