Bästa höstlåten



Bästa låten alla kategorier med för den delen!


Kommentarer
Skrivit av: Cici Lindgren

Jag hänger inte alls med musiken nu för tiden, men den här fick helt klart godkänt av mig. Jag har aldrig hört talas om gruppen men gissar att det är en stockholmsgrupp när jag ser bilden, kanske skivomslaget. En bild som jag gillar, som den stockholmare jag en gång var.

2011-09-13 @ 13:52:44
URL: http://cicilina.blogspot.com
Skrivit av: Lina

Cici: Jag skulle beskriva gruppen som en hipphopp-grupp med variation. Jag associerar faktiskt den här låten med norrland av nån anledning, jag ser fjäll och gula höstlöv i huvudet när jag hör den här låten =)

2011-09-13 @ 14:48:27









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall