Söndagsjobbar

Jobbar söndag igen så då hinner jag skriva lite här. Kunderna verkar inte vara på bilköparhumör idag heller. Jag förstår dom, jag skulle också stanna hemma och mysa om jag kunde. Hemma har det dykt upp lite vårtecken. Ljuslyktorna hittade jag på Norrgården och pärlhyacinterna på Blomsterriket.

Igår blev det fix och stök innan Johans föräldrar, syster, sambo och lilla Elin kom på besök. Hann med att göra lite kakor och dom här: Äppel och kanelmuffins
 
Sen hade vi gjort fläskfile, potatisgratäng och svampsås som blev riktigt gott. Elin fick nöja sig med burkmat fast hon stal lite majs på morfars tallrik. Sedan fick jag låna henne och gick en sväng med vagnen. Det var hur kul som helst. Man blir allt lite sugen =)


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall