Trött...

Blir dåligt med kreativa inlägg just nu. Blir så trött av allt. J har efter att precis återhämtat sig från njursten fått ljumskbrock istället. Remiss och operation nån gång i framtiden alltså... Hunden är halt fortfarande. Jag har iallfall köpt en ny bil och försöker sälja min gamla. Det är tusen saker som händer samtidigt så jag har inte en chans att hinna träna vilket gör mig ännu tröttare... Det som håller modet uppe är inredningsplanerna, sovrumsdoning är nära nu. Ska till IKEA nån helg och handla sängbord. Här hemma är de ju hutlöst dyra.

Såhär fina är dom:

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall