Snedsteg och motlut, att styla en Dacia

Vissa dagar på jobbet känns mer än andra. Som när man har farit runt som en tok exakt hela dan för att få färdigt och man är helt slut när man kommer hem. Ser man sen resultatet inne i bilhallen känns det rätt ok. Detta presterade jag nämligen igår. Jag fick en rätt tråkig ukrainsk lågprisbil att se riktigt bra ut! Den står nu till allas beskådan på Dala Expo i Romme.





Detta är en Dacia Logan Pick-Up. Jag har klätt flaket med durkplåt och monterat ett flaklock. Vidare har jag monterat sidorör och extraljus på en extraljusbåge(visserligen den minsta extraljusbåge jag sett men ändå...). Lägg till att däckverkstan bytt orginalplåtfälgarna mot betydligt fränare fälgar och man har ett riktigt snygg bil, erkänn!?

Kommentarer
Skrivit av: Marie

Tack:) Jag tycker att bilen ser riktigt cool ut! Bra jobbat!

2010-08-31 @ 20:38:02
URL: http://lappurlivet.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall