Krasslig

Vi gör ett nytt försök med inlägget jag försökte skriva i fredags det bara försvann på nåt vis. Då blev jag så arg så jag orkade inte skriva ett nytt på en gång. Hursomhelst så har jag varit förkyld sedan i fredags. Skulle ha jobbat idag egentligen. Igår vaknade jag och kunde knappt svälja alls, men det är bättre nu. Men när man varit inne så länge så får man supertråkigt så då hade jag letat på en gammal skiva med bilder från min gamla dator och det blev en liten nostalgitripp. Varsågoda!
Det här var det äldsta kortet jag hittade på mig själv. jag tror att det är 2002 och jag är.... ähm 17? år och går första året på fordon. Man blir gammal så fort att det är otäckt.

Jag tog studenten från fordon 2004. En av mina lyckligaste dagar.

Min allra första bil! En Volvo 740 av 86 års modell. Jag tog inte körkort förens jag var 19 och den här inhandlades några månader innan det för pengar jag hade sommarjobbat ihop på Volvo.

Det här måste vara en nyårsfest 2004/2005 och de på bilden är jag, Sara och Linnea. Den här festen var jag nykter chafför och skjutsade alldeles för många samtidigt i nyss nämnda bil till och från Falun kommer jag ihåg.

Så här såg man ut sommaren 2005. Vilket hår jag hade, vart tog det vägen!?

Det var ungefär samtidigt som en liten liten Diesel kom in i mitt liv.

Otroligt att han har varit så liten och att jag har varit så blond!


Kul att se tillbaka på sitt liv på allt kul man har haft och allt bra man har gjort. Sen får man glömma bort dom dåliga bitarna och hoppas att man lärt sig nåt av dom. Nej nu är det bäst att jag klickar på spara så det inte försvinner igen!

Kommentarer
Skrivit av: Marie

Tack, vad rart skrivet. Jo det blev inte som man tänkt sig, men nu vet jag till en annan gång att jag ska föda med kejsarsnitt då jag inte har så stort bäcken. Så det blir säkert en bättre upplevelse nästa gång. Spännande att ni går i de tankarna, lycka till när ni väl bestämt er att försöka!

2010-01-12 @ 13:16:03
URL: http://lappurlivet.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall