Läser just nu



Tusen gånger bättre än föregående bok! Tog inte mer än ett par tre kvällar att läsa. Det är alltså en samling berättelser av ett gäng av sveriges kändaste författare tillika hundägare bla, Håkan Nesser, Björn Ranelid, Kerstin Ekman mfl. De skriver om sin personliga syn på hunden överlag och deras egna hundar i synnerhet. Det är humoristiska historier blandade med en del sorgliga som gör att man både skrattar högt men även gråter en skvätt emellanåt.
Helt klart en bok för oss som älskar hundar!



På tal om böcker pågår som bekant den stora bokrean just nu. Jag fick erbjudande från Bokus.com att beställa rea böcker redan för nån vecka sedan och igår hade dom ankommit till mitt utlämningsställe nere på affärn. Jag har bla. beställt den omtalade Hundraåringen, nyaste boken av favoriten Alexander McCall Smith och ett par kokböcker.


Kommentarer
Skrivit av: Emma

Å den där måste jag läsa! Kan oxå tala om att hundraåringen är en sån himla skön bok! :) Kram

2011-02-25 @ 19:32:19
URL: http://annaemmma.blogg.se/
Skrivit av: Anonym

Hej!

Du som läser så mycket böcker, har du läst Leif GW Perssons? Vad tycker du?

2011-02-28 @ 11:37:39
Skrivit av: Lina

Hej! Nej jag har faktiskt aldrig läst nånting av Leif GW.

2011-03-01 @ 07:04:31
URL: http://linalinnea.webblogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall