Gjort idag

Andra arbetsdagen kändes lite tyngre än den första, det kom liksom ikapp tror jag. Efter jobbet blev det ett besök på gymmet. Efter det åkte jag mot kupolen med ett stopp på Pressbyrån för att köpa mer Spotify Premium, innan hade vi provat en månad bara. På kupolen inhandlade jag linsvätska och tog en kik i nya klädaffären New Yorker. Me like! Mycket snygga kläder och inte alls farliga priser. Jag kom hem med: 2 linnen, ett armband och en handväska. Jag som bara skulle kika lite...

Kommentarer
Skrivit av: Emma

Har oxå varit på New Yorker och den ligger bra till för att bli min nya favvoaffär!! :) Jag fyndade jeans som satt skit bra för ynka 199:- Skit snyggt det linnet du hade igår! Kram

2011-07-22 @ 17:04:10
URL: http://annaemmma.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall