Vinterdagar





Lite bilder från våran fotopromenad jag och vovven tog nyss. Härligt med lite solsken. Det piggar upp. Det känns som om jag precis har vaknat upp efter att gått som i dvala sedan början på december. Jag vet inte riktigt vad som hände men det är inte förens nu jag vaknat och insett att jag har gått på halvfart hela vintern fram tills nu. Någon träningslust har jag egentligen inte haft eller inspiration till nånting igentligen.  Nu ska jag ta hand om mig själv och föröka att inte tvinga mig till någonting eller ha dåligt samvete över det som inte blir gjort. 
Just nu sitter jag och tittar på sändningarna från SM-veckan, dricker apelsinvatten och spelar lite Wordfued emellanåt. Precis vad jag känner för just nu!


Kommentarer
Skrivit av: Cici Lindgren

Roligt för er att ni också fått lite snö på backen som lyser upp. Vi nordbor får alldeles för lite solljus, dagsljus under den mörka årstiden (annars skulle den inte kallas så) och behöver därför extra D-vitaminer. Nu är dom som säljs på apotek alldeles för klena, men hälsokostaffärerna har lite krafigare sort. Jag är väldigt dålig på att komma ihåg att ta tabletter men försöker ta en kapsel D#-vitamin varje dag, och upplever att jag håller mig mycket piggare när jag tar dom. Holistics förpackning innehåller 90 kapslar om vardera 2000IE. Rekommenderas. Googla gärna på D3-vitaminer.

2012-01-30 @ 19:05:01
URL: http://cicilina.blogspot.com
Skrivit av: Lina

Tack för tipset Cici!

2012-01-31 @ 07:10:18









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall