Bildrensning

Vi har precis rensat ur bilder ur båda våra mobiler. Det blir en del bilder som tas i nåt flyktigt ögonblick när inte "storkameran" är med. Kan va kul att titta på i efterhand för man glömmer lätt av dom när dom bara ligger där i mobilen.

Här är några:


Katt under filt hos grannen.


Mycket ledsen hund efter ett klobrott förra vintern.


Skogsutflykt i höstas.


Jag ute på vasaloppssöndagspromenaden(egen tradition) i år. Iförd nya glasögonen.


Taget på jobbet. Det blev "norrsken" i glykolbaljan när solen strålade in genom fönstret.


Taget så sent som i tisdags under min och Johans löptur.


Där körde jag lite intervaller i en backe upp på ett hygge. Här pustar jag ut efter att ha kutat allt vad jag orkar upp för traktorspåret fö 4:de gången. Det är jobbigt men kul när man orkar!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall