Veckan som gått

Vi börjar att se slutet på en hektisk vecka. Låt mig ressumera: Måndagen var lugn, tisdag och onsdag hade jag kurs på jobbet kl 9-5. Tisdag eftermiddag hade jag mitt jumpapass och efter det ett möte med jympaföreningen jag är medlem i. Kom därifrån kl 21. Onsdag kväll sväller hunden upp i ansiktet och vi åker till djursjukhuset och får en kortisonspruta mot en allergisk reaktion mot nått, ingen vet vad. Torsdag morgon in till sjukhuset igen då svullnaden inte gått ner utan snarare blivit värre. Får ögonsalva mot svullnaden i ögonen och schampo mot utslagen på magen. Torsdag kväll är vi alldeles slut och hunden börjar till slut bli normal i ansiktet. Fredag kväll är det bara att ladda om för julbord på jobbet. Det var iallafall hur trevligt som helst med massa god mat och kollegor som faktiskt kunde prata om nåt annat än jobbet.

Så denna helg har varit välbehövligt lugn och rofylld. Vi har varit ute och njutit av det vackra vädret, ätit god mat och myst i soffan.

Bilderna är från min och vovvens morgonpromenad idag.









Nu: Kaffe och pepparkaka!

Kommentarer
Skrivit av: Cici Lindgren

Det är nästan lika jobbigt med sjuka hundar som med småbarn, ingen av dom kan tala om vad som fattas dom. Låter som om det slutade väl för er hund i alla fall. och det är ju skönt.



Ni ser ut att ha fina promenadvägar där ni bor och det är vackra bilder du har lagt ut, särskilt det första med den lilla stugan som månen lyser över.

2011-12-11 @ 18:07:42
URL: http://cicilina.blogspot.com
Skrivit av: Lina

Tack! Ja visst bor vi vackert. Byn kan man dela in i två delar. Den äldre delen är riktigt gammal med många vackra gamla byggnader, bla den lilla bagarstugan på första bilden. Den nya delen där vi bor är betydligt nyare med hus som allihopa byggdes 1990. Ibland sneglar man på de vackra gårdarna i gamla byn och blir lite avundsjuk på de charmiga gamla husen. Fast jag inser ju ändå alla fördelarna med att bo i ett relativt nytt hus =)

2011-12-12 @ 12:40:07
Skrivit av: Sara Sjöström

Sv: Tusen tack för den fina kommentaren! God Jul själv! :)

2011-12-14 @ 06:18:26
URL: http://santapola.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall