Första advent

Ja det var igår jag vet...



Ett adventspyntat kök med nysydda gardiner.

Kommentarer
Skrivit av: Cici Lindgren

Så fint du har det i köket, nästan som i en sån där tidning med blanka sidor. Julfint har du gjort på bloggen också ser jag. I morgon är det den 1:a december och hos oss finns inte en snöflinga, bara regn och blåst. Jag undrar just vart vintern har gömt sig.

2011-11-30 @ 22:40:19
URL: http://cicilina.blogspot.com
Skrivit av: Lina

Oj tack! Så fint är det väl ändå inte... Men jag försöker ju =)

Ja tänk att jag lyckades ändra på designen på bloggen. Det var inte så svårt som jag hade trott, de fanns liksom färdiga att ladda ner. Men som sagt, man lär sig något nytt varje dag!

Ja här lyser snön med sin frånvaro med, inte ens grannen skidanläggningen kan spruta något för det är för varmt... Men eventuellt kunde det komma snö här till helgen eller i början på nästa vecka, vi får hoppas!

2011-12-01 @ 07:02:10









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall