Veckan som gått

Ännu en vecka läggs till handligarna. Det har varit gympapass på tisdagen, sedan matlagning, tvättning och städning som vanligt. Men där tar väl rutinerna slut, på jobbet har jag faktiskt haft en praktikant den här veckan. Han var otroligt duktig. I torsdags kom Hielke från Härjedalen ner för en övernattning innan han och Johan åkte ner till Göteborg för funktionärsträff med Land Rover-klubben. Så jag och hunden har en helg helt för oss själva. Eller ja, nästan iallafall. Mammas hund Dixie ska sova här inatt och pappa har varit här och spelat trav och fikat. Travtippningen gick åt skogen men fikat var trevligt! Imorgon kommer killarna hem igen och Hielke sover över en natt till innan han återvänder till Tännäs. Då väntar dom sig en god middag, undrar just vad jag ska bjuda på...
Återstoden av lördagskvällen spenderas i soffan med ett glas vin, ja hundarna lär väl få gå sista kvällspromenaden också.


Promenaden ner till affären idag var minst sagt dimmig.

Kommentarer
Skrivit av: Lisa

Men HEJ!!! =)

Åh, vad glad jag blev av ditt inlägg i min blogg! Visst har jag bloggen kvar, även om jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera den ;o)

Har snokat runt i din blogg nu och blev förvånad att se att du bor i Halvars! Tänk om jag vetat det innan jag flyttade, jag bodde ju i Sellnäs i 3år =) Dock flyttade jag 2009.. Vad gör du nu för tiden? Visst trivs jag på ön även fast jag emellanåt får hemlängtan.

Ha det!!

Kramar

2011-11-14 @ 11:17:23
URL: http://esarosa.blogg.se/
Skrivit av: Lisa

Just nu gör jag inte så mycket mer än är gravid och tränar med hundarna haha Är sjukskriven i dagsläget, började pga ett knä som totalstrejka sen när det började bli bättre åkte jag på foglossning :-S Men men, försöker sysselsätta mig så gott det går annars blir jag tokig! =)

Jobbar som personlig assistent annars men funderar på att sadla om efter mammaledigheten, om jag bara kan komma på vad jag vill göra ;o)

Kram

2011-11-19 @ 09:59:13
URL: http://esarosa.blogg.se/
Skrivit av: Cici Lindgren

Dimman verkar ha lagt sig som en våt filt över hela landet. Inte kul när det är mera undantaag att solen tittar fram.



Dina lampor påminner lite om lampan vi köpte förra veckan. Den sitter ovanför kökssoffan. Köket är ju också vårt vardagsrum, det rum där vi vistas, läser, handarbetar och tittar på tv. Sedan vi möblerade om för några veckor sen behövdes ett ny ljuspunkt.

2011-11-23 @ 13:46:02
URL: http://cicilina.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall