Lördagen

Hela helgen har ju bjudit på underbart väder så vi tillbringade åtminstonde hela lördagen utomhus. Först satte vi upp ett par nya fågelholkar åt de små liven till våren. Sedan intogs lunch vid grillplatsen iform av grillad korv. Efter det tog jag och vovven en lång härlig promenad runt sellnässjön.

Där passerar man den här vackra träbron.





Lite lägre bort passerar vi en fågelsjö och på åkern bortanför den får jag syn på ett par rådjur. Jag försöker att smyga närmare och kommer tillslut så nära att jag kan ta ett par bilder oupptäckt.



Kvällsmys i köket


Kommentarer
Skrivit av: Cici Lindgren

Så söta ni är, du och vovven!

Jag blev väldigt imponerad av din andra film, dels att du tagit så lång sekvens så att man kände det som om man följde med i bilen, och musik till i passande tema. Dessutom har du lyckats övertala sambon att vara tyst hela tiden! Nu vet ju inte jag hur snacksalig han är, men jag skulle aldrig fått min gubbe att hålla tyst så där länge.

2011-10-20 @ 16:41:16
URL: http://cicilina.blogspot.com
Skrivit av: Lina

Cici: Tack! Jag blev själv väldigt nöjd, speciellt med musiken som jag tycker passar miljön väldigt bra. Så här i efterhand när jag vet hur det ser ut däruppe kan jag tycka att jag var väl ivrig att filma då det hade blivit bättre om jag väntat med filmandet tills vi passerat trädgränsen.

Men vi blev faktiskt så tagna av den fantastiska utsikten att vi blev stumma. När vi är ute på äventyr med Land Rover-klubben används komradio flitigt, så hela vägen upp var det tjatter ända tills vi kom upp på fjället, där blev det tyst. Jag tror vi alla blev lika tagna av landskapet.

2011-10-21 @ 11:12:14









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall