Vad som pågår just nu

 
Häromdan när jag var påväg hem såg Romme Alpin ut såhär. Det sprutas snö för allt vad tygen håller. Det verkar lovande för mitt arbete i vinter. Redan på fredag ska jag dit för min första arbetsdag. Det ska skottas snö runt liftarna så att de första backarna kan öppna på lördag.
 
 
Såhär såg det ut igår vid kl 7.15 på morgonen, -20 grader kallt och en underbar morgonpromenad.
 
 
Senare samma dag när temperaturen stigit till -14 grader ansåg jag det som åkbart med längdskidorna. Lite stelfruset om fingrarna först men när man jobbat upp lite temperatur gick det att njuta av det fina vädret och de fina spåren på vinterns premiärtur.
 
 
Så har även den årliga julkortsverkstaden dargit igång och vänt uppochner på hela kontoret. Men fina blir de!

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

Men nu kan vi väl få en uppdatering! Hur är det på jobbet? Vad gör du? Är det mycket folk i backen? //Marie

2012-12-13 @ 15:05:28









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall