Dagens utflykt + raggsockar och massage

Vi börjar med torsdagen. Hela veckan hade jag gått och spänt mig pga. påfrestande arbetsvecka, vilket resulterade i fruktasvärt spända axlar och rygg. Jag var i akut behov av en massage vilket jag också fick på maserhallen efter jobbet. Jag kan egentligen inte säga att det var speciellt skönt för det var mer misshandel för att få ordning på alla knutor och spända muskler. Men nu ett par dagar efterår börjar det kännas bättre.

När jag kom hem efter massagen hittade jag ett paket i postlådan. Inehållet var världens finaste raggsockor som min bonusfarmor stickat. Hur ofta får man så fina saker med posten!?




Idag har vi varit på en liten Land Rover-tur till Jätturn, en grotta i ett naturreservat. Vägen dit gick på småvägar i välkända trakter, dvs. Idkerberget och Rämshyttan.




Kommentarer
Skrivit av: Cici Lindgren

Aha, ni rör er i Gubbens marker (Gubben vid Rämen/http://gubbens.wordpress.com/). Om du skulle se till honom måste du fram och hälsa.

Hemstickade sockor är toppen att få eller att ge bort. Dom såg väldigt varma och mysiga ut dom du fick.

Hoppas att massagen hjälpte och det är klokt av dig att se till att inte gå med knutor och värk utan att ta hand om det så fort som möjligt.

2012-01-15 @ 17:36:31
URL: http://cicilina.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall