Jympa!

Äh nu struntar vi i jobbet ett tag och ser fram emot morgondagens höjdpunkt nämligen terminstarten av jympan! Imorgon är det altså dags för mitt första pass. Varannan onsdag blir det i vår då mina tisdagar drog för lite folk... Men nu har jag laddat om med lite nya låtar och massa ny inspiration. Så välkomna till ett nytt år med jympan på Tunet!



Vårterminen börjar vecka 2 och slutar vecka 17 Terminsavgiften, 300:-för alla pass i veckan samt  50:-/person och år. betalas till BG 303-8288  

 Dag Tid Gruppträningsintensitet Ledare

Mån 19-20 Cirkelträning/jämna veckor Gunnel

 

Mån 19-20 Medel utan hopp /ojämna veckor Gunnel

 

Ons 19-20 Cirkelträning/ojämna veckor Gunnel

 

Ons 19-20 Medel /jämna veckor Lina

 

Tors 18,00-19,30 Yoga (mjukyoga) Rita/Jeanette

 

Tors 19,30-20,30 Lättgympa Ann-Britt




Mitt pass ser ut som följande:

MIKA- Lollipop Uppvärmning
I.D.A- Sha la la Uppvärmning + kordination
CC & Lee- Leende guldbruna ögon Kondition
Jessie J- Nobodys perfect Rörlighet
Lisa Miskovsky- Lover Styrka mage
OneRepublic- Apologize Styrka rygg
Takida- You learn Styrka armar
Beyoncé- Halo Styrka rumpa
Aysel & Arash- Always Kordination
Jennifer Lopez- Papi Benstyrka+ puls
Jason Derulo- Fight for you Nedvarvning
Sarah McLachlan- Angel Strechning
Sofia Karlsson- Märk hur vår skugga Strechning


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall