Sommar, sol och en liten olycka...




Jaha så har ännu en underbar helg gått. Helt fantastiskt väder har det varit! Jag har hunnit med en hel del, bla: Planterat ut tomat och gurka i växthuset, sått frön i frilanden, besöka akuten (jag högg en yxa i benet med tre stygn nedanför knät som resultat.) samt staplat ved, grillat och haft allmänt trevligt. Trots ett stramande sår.
Nu har jag varit sjukskriven i två dar men det går bättre och bättre. Kanske kan jag jobba imorgon.
Hoppas att ni andra haft en bra helg och klarat er från olyckor!


Kommentarer
Skrivit av: Cici

Men herrejisses menscha, hur du far fram! Var rädd om dig!

2012-05-29 @ 21:08:01
URL: http://byrackan.blogspot.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall