Läser just nu

 
Varför läser jag det här? Är frågan jag ställer mig om och om igen medan jag läser den här
boken. Maken till tråkig bok har jag sällan skådat. Jag trodde i min enfald att eftersom Jan
Guillou skrivit många spännande böcker, så skulle även denna vara intressant. Men denna
självbiografi är bara ett enda vältrande i hans egna stordåd och för mig helt ointressanta
spionhärvor och politik. Nej denna bok och Guillous egenkära berättelse med upprapning av
namn och händelser blir bara tröttsamt.

Kommentarer
Skrivit av: Cici

Så bra, då behöver jag inte anstränga mig för att få tag i den boken i alla fall. Nu har jag aldrig varit särskilt förtjust i hans böcker i vilket fall som och har lite svårt att förstå att böckerna om Arn slog som dom gjorde.

2012-10-21 @ 23:56:22
URL: http://byrackan.blogspot.se
Skrivit av: Namn (Krävs)Marie Hysing

Tack för ett gott samarbete i helgen och hälsa "Fröken Ur" haha!

2012-10-22 @ 13:46:13









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall